zondag 15 oktober 2017

Beary Special Birthday #1

Wat een stralend weer vandaag, hè! Vanmorgen heb ik eerst samen met mijn moeder een heerlijke wandeling gemaakt, welke we afsloten met pannenkoeken, altijd goed! Daarna ben ik nog even aan het freubelen geweest.


Dit beertje had ik al ingekleurd klaar liggen, dus daar wilde ik graag mee aan de slag gaan. Oef, wat een enorme taart heeft hij bij zich :). Maar wel een lekkere, hoor! Wie wil er een stukje?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Lawn Fawn - Let's Polka, Mon Amie
- Stans cirkel: AliExpress
- Stempels: MFT - Beary Special Birthday
- Nuvo Crystal Drops - Gloss White
- Touwtje
- Label

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
Match the Sketch: onderstaande sketch


7 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kaartje is het geworden!! Lief met dat beertje. Het dessinpapier is ook mooi. Weer een super kaartje dus.
    Fijne week!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lust ook altijd taart..
    Leuke kaart
    Vele groeten ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje!! De taart sla ik even over hoor! Ben druk aan het afvallen :-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje zeg, mooi gemaakt!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.