woensdag 18 oktober 2017

Home Sweet Home #20

Afgelopen weekend maakte ik deze twee 'new home' -kaartjes. Ik gebruikte het designpapier van Action met een lekker stoere uitstraling.


Deze home-stans is, zoals jullie misschien al gemerkt hebben, op het moment wel een van mijn favorietjes. Dus toen ik deze kaartjes ging maken, belandde hij ook weer op tafel. Ik gebruikte hem voor deze eerste kaart. 


Het papier ging in de herhaling voor kaart nummer twee, maar hiervoor pakte ik een andere stans erbij. Door het kleurgebruik op de kaart en de vorm van de huisjes doet het me een beetje denken aan strandhuisjes. Ik word er wel blij van :).


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart roomwit
- Designpapier: Action
- Stans 'home': Sugar Pea Designs - Home Sweet Home
- Stans rij huisjes: Memory Box - Brevilla Houses
- Stempel 'new': Clearly Besotted - a Little Sentimental
- Stempel alfabet (nieuwe woning): Nellie Snellen - Alphabet Lars
- Enamel stickers: Marianne Design
- Washi tape
- Fineliner wit

De tweede kaart doet mee aan de sketch uitdaging bij Paper Play Sketches:


8 opmerkingen:

  1. Hey Linda,

    Leuke set verhuis-kaartjes maakte je!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie verhuiskaartjes, erg tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gave verhuiskaartjes.
    Het designpapier maakt ze super stoer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, ze zijn echt leuk, Linda.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaartjes weer Linda, en wat een gaaf papier, ik kan nooit iets vinden bij de action....
    altijd alleen vintage wat te koop is...misschien eens naar een wat grotere action..

    je huisjes zijn echt geweldig...ik ga voor de onderste..hahaha

    fijne avond liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten! Mooi gemaakt en ik vind die onderste huisjes ook erg schattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk deze verhuiskaartjes. Het tweede kaartje doe me denken aan een kade met water ervoor. Lief en toch stoer.. gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.