donderdag 19 oktober 2017

Mr. Snowman #4 - Kerst 2017

Ik denk dat ik de kerstkaarten-flow nu wel aardig te pakken heb! 

Afgelopen zaterdag plaatste ik al een kerst-blogpost, maar vandaag heb ik in het kader van de 52 Weeks to Christmas nog een kaartje te laten zien :).


Ik gebruikte designpapier uit hetzelfde blokje als mijn kaartjes van afgelopen zaterdag. Daarbij gebruikte ik het lieflijke sneeuwpopje van Marianne Design. De outfit van het sneeuwpopje liet ik matchen met het designpapier: mintgroene handschoenen en wat mooie roze accessoires.


Ingrediƫnten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Fancy Pants - Wish Season
- Stans sneeuwpop: Marianne Design - Eline's Snowman COL1413
- Stans rand: MFT - Looped Border
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Vintage Christmas EC0099
- Fineliner zwart

14 opmerkingen:

  1. Deze sneeuwman blijft een topper !
    Je hebt hem super verwerkt !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een prachtige kaart, zo mooie kleuren en die sneeuwpop is schattig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo'n leuke kerstkaart met sneeuwpop!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super lief kaartje Linda!
    Het sneeuwmannetje blijft zo leuk om te gebruiken voor een kerstkaartje.
    Ik heb ook nog even je andere kaartjes bewonderd ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, die sneeuwpop blijft fantastisch, mooie kleurtjes!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart, die papiertjes zijn tof, zeker in combi met het sneeuwmannetje!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    grtz.Colien {DT 52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei leuk kaartje!!!
    De zoete kleurtjes doen het heel goed voor een kerstkaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige kerstkaart. Mooie combi van de kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel schattig, Linda! Mooi papier, mooie kleurencombinatie.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerst kaart!
    Prachtige kleuren.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Linda,

    Ze blijven leuk, deze sneeuwmannetjes... Maakte er vorig jaar een heleboel van...
    Mooi in deze kleurencombinatie!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje, mooie kleuren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent lekker bezig Linda! Dit is ook weer een schatje. Mooi met die winterpastelletjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.