zondag 29 oktober 2017

Veertjes #5 - Veel Sterkte (3x)

Pas geleden won ik een cadeaubon die ik kon besteden in de webshop van Els Brigé. Ik ben groot fan van haar mooie, sierlijke tekststempels en -stansen. Deze maand bracht zij een speciaal stempelset uit waarvan de helft van de opbrengst naar Think Pink gaat. Zo heb jij weer prachtige knutselen erbij én steun je het goede doel

Dus naast mijn besteding van de cadeaubon, kocht ik ook deze set. Ik vind het een heel mooi initiatief (zelf verkoop ik mijn kaarten voor het KWF, dus het past helemaal bij mij). Ik maakte vandaag drie kaarten hiermee.


Ondanks dat het de minder leuke redenen zijn om kaartjes te sturen (of misschien juist daardoor), vind ik het toch fijn om wat sterkte-kaartjes op voorraad te hebben.

Voor alle drie de kaarten gebruikte ik dezelfde producten: de 'veel sterkte'-stempel, veertjes-stansen en ook papier uit hetzelfde paper pad. De eerste kaart maakte ik uit verschillende stroken papier. Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'Sympathy' bij Time Out Challenges.


Deze tweede kaart is gebaseerd op de sketch van Match the Sketch. Hierbij is de uitdaging deze week om met een van de oudere sketches aan de slag te gaan. Ik koos voor sketch #5, zie onderaan dit blogbericht.


De derde kaart die ik maakte, baseerde ik op de sketch behorend bij de huidige uitdaging van CAS Coulours & Sketches. Ook deze sketch vind je onderaan dit bericht terug.


En, zoals jullie inmiddels wel gewend zijn van me, de kaarten gezamenlijk op de foto:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: StudioLight PPSL32
- Stans veertjes: AliExpress
- Stempel 'veel sterkte': Els Brigé - Pink Ribbon
- Plaksteentjes
- Touwtje

De sketch uit het archief van MTS


De sketch van CAS Coulours & Sketches



Fijne zondag verder!


BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren
BewarenBewaren

14 opmerkingen:

  1. Mooie, stijlvolle serie in prachtige tinten!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaarten zien er erg mooi uit, sober maar toch met wat kleur. Mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie stijlvolle kaartjes Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooie stijlvolle kaarten, ze hebben gewoon echt niets meer nodig.
    Goed initiatief van Els Brigé, inderdaad jij hebt mooie stempels en je steunt het goede doel, super!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja die stempels zijn echt erg mooi en bruikbaar, ze staan op mijn verlanglijstje! Je maakte een mooie set!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn hele mooie kaarten geworden! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige ingetogen kaartjes Linda. En zeker een setje waarvan het fijn is als je ze op voorraad hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The colours you have used work beautifully together! Thanks for sharing with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. All three cards are wonderful! Love your pattern paper choices as well as colors. Thanks for playing along with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie serie kaarten! Rustige kleuren, goeie lay-out, tof zijn ze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. All of your cards are lovely. Thanks for joining us for this week's CC&S challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a wonderful trio of cards. Love the soothing colors and white feathers. Thanks so much for playing along at Time Out.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch und viel Glück bei der Verlosung! Deine Karte ist ganz toll geworden, so viele Sketche, da fällt die Wahl richtig schwer oder?

    LG FANNY

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi deze kaarten! De kleuren zijn zo goed voor zowel een vrouwelijke als een mannelijke ontvanger te gebruiken! Dankjewel dat je meedoet bij TIME OUT! We hopen je nog 'ns terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.