woensdag 4 oktober 2017

Zwanger #11 - Serie van Drie

Zoals ik eerder deze week al schreef: mijn zwangerschapskaartjes-voorraad is tot een minimum gedaald, dus tijd voor aanvulling! Ik stanste 3x de zwangere dame en het doel was om daarmee dus ook 3 kaartjes te maken: mission accomplished!


Voor alle drie de kaarten gebruikte ik hetzelfde papier. Dit eerste kaartje baseerde ik op een kaart die ik eerder maakte... bijna twee jaar geleden alweer!


Als detail op deze tweede kaart gebruikte ik roze glitter-papier achter de rechthoek van de zwangere vrouw. 


En als laatste een kaart van de restjes van dit (al zeg ik het zelf..) mooie papier.


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart roze
- Designpapier: Elle's Studio - Sunny Days
- Stans zwangere vrouw: Marianne Design LR0348
- Stempel tekst kaart 1: Marianne Design - Eline's Teksten EC0138
- Stempel alfabet kaart 2: Stampin' Up - Labeler Alphabet
- Stempel alfabet kaart 3: Marianne Design - Eline's handlettering bold EC0160
- Enamel hartjes stickers: Marianne Design
- Nuvo Crystal Drops - Gloss Ebony Black

Deze kaarten doen mee aan de volgende uitdagingen:
Sketch Saturday: sketch #380 (kaart 1)
Always Fun Challenges: punch/ die (kaart 1)
Sunday Stamps: sketch (kaart 2)
- CAS on Friday: use a die cut (kaart 2)


8 opmerkingen:

  1. Mooie, lieve zwangerschapskaartjes, met een tikje stoer! Ze zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten! Ik blijf het knap vinden hoe je elke keer van die leuke kaarten met deze stans kan maken Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! En de reactie van Sabine daar sluit ik me bij aan. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 leuke zwangerschap kaartjes. Dat papier is zeker heel leuk.
    Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes, Linda.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stans is dit toch. Gave kaartjes heb je er mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow I love this silhouette lady
    its perfect for a lady who pregnant..I should have this die too
    lovely choice of DP too
    but dont forget to added our Graphic on your post ....just want you to remembering
    many thanks for joining with us at Sunday Stamps this time
    hugs
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.