maandag 30 oktober 2017

Lions and Tigers #1

Deze schattige tijgertjes had ik al gekleurd liggen, nog van ons vrije weekje in september. Wat zijn ze leuk hè? Ik kon het dan ook niet bij één kaartje laten... 


Deze eerste kaart baseerde ik op de huidige sketch van Sketch Saturday. Vind dat blog vaak erg leuke sketches hebben! En dus doe ik ook dit keer weer mee met de uitdaging.


Met dezelfde producten maakte ik nog een tweede kaartje, waarbij ik de sketch van CAS(E) this Sketch als uitgangspunt gebruikte.


Hieronder de twee kaarten nog even samen. Vind zelf de kleurencombinatie wel erg tof zo bij elkaar :).


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart kraft
- Designpapier wit & zwart: Marianne Design - Do What You Love
- Designpapier blauw: Lawn Fawn - Perfectly Plaid - Chill
- Designpapier grijs: MFT - Calm & Cozy Chevron
- Stans 'happy birthday...': Lawn Fawn - Happy Birthday Border
- Stempels tijgertjes: MFT - Lions and Tigers
- Enamel stickers
- Fineliner

Deze kaarten doen mee aan de volgende uitdagingen:
City Crafter Challenge Blog: jungle animals
Sketch Saturday: onderstaande sketch

CAS(E) this Sketch: onderstaande sketch





BewarenBewarenBewarenBewaren
BewarenBewaren

14 opmerkingen:

  1. Superlieve tijgertjes, je hoort die kleine bijna een voorzichtig (piepend) brulletje geven ;) En inderdaad: mooie kleurtjes!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable, thanks for sharing with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele toffe kaarten met de schattige tijgertjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schattige kaartjes zeg, heel leuk gemaakt!
    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, lieve tijgertjes en mooie papiertjes!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaarten! Het papier is lekker stoer en wat zijn de tijgertjes schattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are both adorable! Super sweet takes on the sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zijn die tijgertjes, toffe kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een leuk kaartje zeg, mooie uitwerking van de sketch. Dat inspireerde mij weer om deze sketch ook te gebruike, morgen staat die op mijn blog. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig, die tijgertjes! Nu ik de stans van Lawn Fawn zie, bedenk ik mij dat ik die ook heb. Hij is zo smal dat hij niet opvalt tussen de andere stansen. Toch maar weer eens gaan gebruiken. Hij is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes, Linda.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.