woensdag 25 oktober 2017

Washi Tape Madness #42 - Set van 2 Kaartjes

Onlangs vond ik hele leuke (vind ik) washi tapejes bij Kruidvat: een setje met cactusjes en gouden details. Misschien heb ik al eerder verteld dat ik cactus-fan ben, maar dan begrijp je waarschijnlijk wel dat ik ze niet kon laten liggen. Eerlijk gezegd plakken ze niet heel erg goed, maar met wat extra lijm erachter werkt het gelukkig prima :).

Met deze set maakte ik onderstaand kaartje. Ik gaf hem aan mijn ouders. We zijn in september een weekje met hun weggeweest en ik vond het leuk om hun op deze manier te bedanken voor de gezellige dagen.


En Miranda gaf de tip voor washi tape bij Albert Heijn (het moet niet gekker worden... washi is ook overal!). Ze lagen destijds bij de schoolspullen. Eerst kon ik ze steeds niet vinden, maar op het moment dat ik ze zag waren ze ook nog in de bonus. Dubbel geluk :). Met die tapejes maakte ik onderstaande kaartje.


Het zijn allebei kleine kaartjes van 11x11 cm, die ik inclusief bijpassende enveloppen op de beurs vond. Erg leuk maatje, vind ik!


Ingrediënten voor deze kaartjes:
- Basiskaart kraft (11x11 cm, JoyCrafts)
- Washi Tape: Kruidvat & Albert Heijn
- Stans en stempels: Marianne Design - Karin Joan Groetjes KJ1712
- Enamel dots

Deze kaartjes doen mee aan de uitdaging 'washi tape' bij Stamp, Ink, Paper Challenge.


BewarenBewaren

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit. Mooie tapejes. En ja, je ziet ze tegenwoordig overal.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk zijn ze allebei! Snap helemaal dat je ze niet kunt laten liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaartjes met het tape! Die tape met de cactussen is inderdaad erg leuk. En dat het dan wat minder plakt, ach.... beetje creatief wat extra lijm en het zit als een huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tape heb je gebruikt. Zo heb je snel hele gezellige kaartjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kaarten! Hele leuke tapejes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke washi-kaartjes, gezellig!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tapejes! En met zo'n mooie, grote tekst erbij heb je niet veel meer nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes Linda!!! Mooi maatje ook. Ik ben zelf ook weg van die cactusjes. Toch gauw maar weer eens gebruiken.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.