dinsdag 17 oktober 2017

Cheers #3

Ik heb een van mijn favoriete weer-eens-wat-anders-combinaties erbij gepakt: het papier van Pebbles en de wijn-stansen van MFT. 


Hoewel ik zelf nu geen alcohol mag, zijn er genoeg andere wijnliefhebbers in mijn omgeving voor wie dit soort kaartjes zeer geschikt zijn. Als ik heeeeel eerlijk ben, mis ik af en toe een wijntje bij het eten wel hoor. Maar ach, het is tijdelijk :) Ik voorspel een etentje in januari met een biefstukje en een lekker glaasje rode wijn.


Maar goed, terug naar mijn kaartjes :). Ik maakte er dus twee in dit thema: een met zilver- en een met goudkleurige details. 


Hieronder de kaarten (natuurlijk) ook nog even samen op de foto: 


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Pebbles - Simple Life
- Stans wijnfles en -glazen: MFT - Wine Service
- Stans 'cheers': MFT - Die-namics Cheers
- Stans rand: MFT - Looped Border
- Stans rechthoek: MFT - Cross Stitch Rectangle STAX
- Fineliner zwart

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke wijnkaartjes heb je gemaakt! Ja helaas je zult nog eventjes geduld moeten hebben :) Maar daarna kun je er extra van genieten.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proost!!!
    Nog even geduld... Maar dat eerste wijntje gaat gewoon zó lekker smaken.
    Leuke kaartjes heb je gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes, Linda.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaarten! Blijft een geweldig set Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, sprekende kaarten, gaaf! De papiertjes matchen er ook zo leuk bij...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaarten en die stansen van MFT vind ik te gek!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten weer Linda. Waar scoor jij altijd dat mooie scrappapier ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Marjan! Ik heb dit papier gekocht bij Bij Oma Dee. Daar koop ik vaker designpapier, ze heeft mooie merken! Groetjes, Linda

      Verwijderen
  8. Prachtige kaarten Linda, wijnkaartjes zijn altijd handig om op voorraad te hebben. Ik krijg wel zin in een glaasje als ik dit zie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.