zaterdag 14 oktober 2017

Kerst 2017 - Santa & Rudolph

Vandaag kwam Larissa bij mij langs, het was onwijs gezellig. We hebben veel gekletst en natuurlijk ook geknutseld. Ik zal van de week een berichtje schrijven hierover, wordt vervolgd! 

Nu laat ik jullie eerst twee kaartjes zien die ik afgelopen donderdagavond bij mijn moeder maakte. We hadden een knutseldate met als thema 'kerstkaarten'... want ja dat duurt ook niet eens zo lang meer!


Ik ging aan de slag met een stempelset van Avery Elle en gebruikte hiervan de onwijs schattige rendiertjes en het bijbehorende kerstmannetje. Ik kleurde ze in met mijn Spectrum Noir markers en gaf ze met een witte pen nog wat details. 


Voor het tweede kaartje gebruikte ik hetzelfde stempelset en papier. Ik houd wel van de niet-traditionele kleurencombi :).


En beide kaartjes samen:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit en roze
- Designpapier: Fancy Pants - Wish Season
- Stans 'Merry Christmas': MFT - Merry Christmas Circle Frame
- Stans rand: JoyCrafts 6002/0097
- Stans tag: AliExpress
- Stempels afbeeldingen en tekst: Avery Elle - North Pole Pals
- Glitterpapier roze
- Washi tape
- Touwtje

De eerste kaart van dit blogberichtje is gebaseerd op de sketch van Freshly Made Sketches en doet daarbij mee aan de uitdaging.

Fijn weekend verder!

9 opmerkingen:

  1. EINE sehr süße WEIHNACHTSKARTE
    die macht gute LAUNE,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable holiday cards! Glad you shared one at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een onwijs leuke lieve kerstkaartjes,

    fijne zondag Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke stempelset, schitterende kaartjes!
    Fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten! Geeft me inspiratie voor mijn eigen kerstkaarten. Moet er nog aan beginnen....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cute cards.. I'm so excited because I too have this stamp set and you've given me wonderful ideas. Thanks so much. I made a Christmas one too for this challenge. Love Christmas Cards and yours are fabulous

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great set of cards! Love that Santa and his reindeer! Amazing colouring! Love the red and white. Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.