donderdag 12 oktober 2017

Adorable Elephants #2 - Herfstkleuren

Vorige week was Evy jarig, dus wilde ik haar graag een kaartje sturen! 


Het papier is lekker herfst-achtig van kleur, maar ik vond het wel leuk om er verder niet een heel 'traditioneel' herfst-kaartje van te maken. Gewoon lekker feestelijk, met zo'n schattig olifantje en zijn (of haar?) ballon.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Lawn Fawn - Watercolor Wishes
- Designpapier: Lawn Fawn - Perfectly Plaid - Fall
- Stempel olifantje: MFT - Adorable Elephants
- Stempel tekst: Els Brigé - 't is je Verjaardag
- Enamel sitckers
- Fineliner

Deze kaart doet mee aan de uitdaging bij DCL: verjaardagskaart met dier in de hoofdrol.

11 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje, en lief van jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje..

    Fijne avond liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk kaartje!!!
    Het gedoodelde lijntje geeft een stoere touch aan je creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje voor Evy! Ik heb ook het idee dat het olifantje een 'hij' is. Hoe zou dat toch komen, he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie combi van de kleuren. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een droppie. Dat olifantje....smelt....Zo'n kaart is een feest in de brievenbus. ;) Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke verjaardagskaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.