maandag 9 oktober 2017

Butterflies & Flowers

Vandaag viert oma haar 86e verjaardag, dus vanavond even op de koffie. Daar kan ik natuurlijk niet met lege handen aan komen en een zelfgemaakt kaartje kan al helemaal niet ontbreken! Als er iemand is bij wie mijn kaartjes lang op de kast blijven staan, dan is het oma wel :).


Ik ging voor haar aan de slag met een mooie, grote vlinder als eye catcher. Ik vind de puffy stickers van Action erg leuk om in het midden van zo'n vlinder te plakken. Dat heb ik al vaker op kaarten gebruikt en ook op deze kaart kon ik het niet laten :). Het designpapier van Pebbles vond ik er wel goed bij passen. De kaart is gebaseerd op de sketch van CAS(E) this Sketch en doet daarbij ook mee aan de challenge.


Van een collega had ik nog een verzoekje om een kaart te maken voor een dame die 65 jaar wordt. Nu de spulletjes voor oma's kaart toch nog op tafel lagen, ben ik gelijk doorgegaan met deze kaart. Ook hierop gebruikte ik weer de vlinder en puffy sticker en bovendien werd de leeftijd erop verwerkt.


Hieronder zie je de kaarten nog even samen op de foto. 


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart (zalm)roze
- Designpapier: Pebbles - Simple Life
- Stans vlinder: Marianne Design LR0115
- Stans rand: MFT Dainty Dots
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Enamel dots
- Puffy stickers: Action
- Fineliner roest-kleurig

7 opmerkingen:

  1. Hier zullen de dame's wel blij mee zijn,mooie kaarten heb je gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je oma. & wat een lief kaartje heb je voor haar gemaakt. Helemaal logisch dat ze het kaartje lang laat staan.
    Het andere kaartje is ook heel leuk, mooie vlinder en de puffy stickers passen goed zo.
    Ik ben al aan het aftellen voor zaterdag, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je oma! Mooie kaartjes heb je gemaakt, erg tof!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi setje heb je gemaakt. Het bloemetjes papier is heel fris en toch zo lief. Deze kaartjes blijven vast heel lang op de kast staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide zijn erg leuk! Mooi papier en leuke sketches Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker fleurige kaartjes heb je gemaakt. Je oma was vast heel blij met zo'n mooie kaart. Die dainty dots stans is trouwens erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.